spike spike
265
BLOG

Wałęsa do Olejnik w "Kropce na i" - Co pani p*** !

spike spike Polityka Obserwuj notkę 2

image


"Dobrze, że coraz więcej ludzi zauważa, że trzeba z tymi ludźmi inaczej walczyć. Tam, gdzie nie ma szans, to nie siłować się, bo szkoda naszej energii. Trzeba zawalczyć inaczej. Jeśli mnie posłuchacie tym razem, to tak pięknie, pokojowo ich ogramy, że będą wyć przez sto lat"

 - mówił dziś Lech Wałęsa w programie Moniki Olejnik w TVN24. Padły również słowa niezbyt parlamentarne (stacja je wyciszyła), a były prezydent chlapnął też coś o swojej współpracy z ubecją.

"- Miesięcznice to sprawa przejściowa, którą musimy sprawdzić i sami wyszydzić. Tam już coraz mniej ludzi przychodzi, jeszcze trochę to sam Kaczyński będzie chodził, jak będzie mógł chodzić. I tyle - stwierdził Wałęsa."

Przypomnijmy, mimo solennych zapewnień, nie pojawił się on 10 lipca na Krakowskim Przedmieściu. Wcześniej położył się bowiem do szpitala. Ozdrowiał wczoraj.

    "Musimy inną taktykę zastosować. I kiedy przyjdzie czas, przejmiemy władzę od nich i rozliczymy ich na ich prawie. Mówiłem już wcześniej, że będą chcieli zrobić zamach stanu. Mówiłem, że to bardzo niebezpieczni, chorzy ludzie, ale nie byłem słuchany i mamy to co mamy. Musimy to przeżyć. Musimy z tym walczyć"

- tłumaczył były prezydent.

Podczas rozmowy nie zabrakło akcentów związanych z jego agenturalną przeszłością.

    "To bezpieka wykonywała moje polecenia, a nie ja. Chciałem pieniądze? To mi dawali.
Chciałem mieszkanie? To mi dali. (...) To bezpieka służyła mnie! "
- przekonywał Wałęsa.

Prowadząca była bardzo zdziwiona i gdy zaczęła dopytywać o ten wątek, jej gość wypalił: - Co pani p***?
....................................

Rozmowa jest szeroko komentowana przez internautów na Twitterze:

Sycylia @sycylia6_
Wałęsa do Olejnik: Co pani pieprzy?!!!
Olejnik: Jest pan niegrzeczny panie prezydencie!
20:44 - 13 Jul 2017

Sławomir Cenckiewicz @Cenckiewicz
Jak się Pan czuje - Olejnik do Wałęsy. Niestety dobrze - Wałęsa do Olejnik
20:30 - 13 Jul 2017

Sycylia @sycylia6_
Olejnik: Jak tam ciśnienie panie prezydencie?
Wałęsa: Nie jest dobrze, ale jakoś żyje.
20:48 - 13 Jul 2017

slawek jastrzebowski @sjastrzebowski
Wałęsa do Olejnik: "Co pani pierd...oli." Taaak.
Niezły niektórzy mają autorytet.
21:18 - 13 Jul 2017

Anna Sarzyńska @AnnaSarzynska
L. Wałęsa u Olejnik:
" SBcy na siłę dali mi mieszkanie, bo byłem groźny i chcieli mnie wyrwać z hotelu".
Ja cię kręcę! Nie wymyśliłabym!
20:47 - 13 Jul 2017
........................

Prawda nas wyzwala, i jak tu nie kochać tego człowieka ?
........................
http://niezalezna.pl/102234-lech-walesa-u-moniki-olejnik-co-powiedzial-wprawia-w-oslupienie

spike
O mnie spike

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka